Alle veelgestelde vragen op een rijtje

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via mail of telefoon en we helpen je graag verder!

Naar contact

Algemeen

Wat zijn de afmetingen van de Fotokist?

De Fotokist is 1.70m hoog en neemt ongeveer 1 vierkante meter in beslag op de grond.

Bezorgen jullie in heel Nederland?

We bezorgen de Fotokist in heel Nederland de bezorgkosten hiervoor zitten al in de huurprijs berekend. Er worden wel extra kosten in rekening gebracht voor:
• Tunnelkosten (Westerscheldetunnel)
• Bootkosten (Waddeneilanden)
• Als de locatie op het strand (zand) is waar we niet met de auto tot bijna aan de deur kunnen komen rekenen we een strandtoeslag van € 35,-

Voor prijzen in België of Duitsland neem contact met ons op.

Hoe werkt de Fotokist?

  • Druk op de knop “maak foto”
  • De Fotokist telt af van 3 naar 1
  • Je ziet hoe je foto is geworden samen met het unieke kader
  • Wanneer je stropdas, snor of lippenstift niet helemaal goed zat kun je op “opnieuw” drukken om de foto nogmaals te maken
  • Ben je helemaal tevreden over je foto dan druk je op “afdrukken”
  • Na 10 sec. is de foto gedrukt en vind je hem rechts in het bakje

Kunnen we een keer de Fotokist komen bekijken?

Je kunt bij onze hoofdvestiging in Veghel langs komen maar we staan ook op alle Trouwbeleving beurzen. Deze zijn gratis te bezoeken, voor de volledige event kalender kijk op trouwbeleving.nl

We hebben de Fotokist gehuurd wat zijn de volgende stappen?

  • Wij sturen je een mailtje met hierin de link naar de factuur.
    Controleer de factuur, en mocht er nog iets gewijzigd moeten worden dan kun je dit altijd aan ons doorgeven.
  • Zorg ervoor dat wij min. 2 weken voor het feest input ontvangen voor het fotokader. Voor voorbeelden kijk op de pagina kaders
  • Voor ons is het fijn als de locatie op de hoogte is waar de Fotokist moet komen te staan.
  • In de week voor het feest zullen wij indien nodig contact opnemen met de locatie en bespreken hiermee de openingstijden.
  • Op de dag van het feest/event zullen wij de Fotokist gebruiksklaar op de locatie neer zetten voor de uiterlijke levertijd die is afgesproken met jullie.
  • De dag na het feest halen wij, indien mogelijk, de Fotokist weer op.

Foto’s & Prints

Waar kan ik mijn bestanden naar toe mailen voor het Fotokader?

Je kunt het volgende mailen naar kader@fotokist.nl:
• Voorkeur van je lay-out
• Eventuele uitleg wat je op het kader terug wilt zien
• Bestand(en) waarmee wij het kader op kunnen maken.
• Reserveringsnummer (bijv. 20170000)

Hoeveel printjes komen er per keer uit de printer?

Bij het formaat ansicht, vierkant & pasfoto komt er 1 print van 10×15 cm uit de printer. Bij het formaat strookjes wordt de print in 2 gelijke strookjes gesneden zo komen er steeds 2 strookjes van 5×15 cm uit de printer.

Hoeveel prints krijg je bij de Fotokist en is dit voldoende voor al onze gasten?

Er zitten standaard 300 prints bij de Fotokist. Met elk printje ben je ongeveer een minuut bezig dus dit is 5 uur lang achterelkaar printen.

Wanneer ontvangen wij de USB stick met alle foto's?

Wanneer we de Fotokist hebben opgehaald zullen we de foto’s op USB zetten en zorgen ervoor dat deze binnen 2 weken met de post mee gaat.

Betaling

Hoe gaat de betaling in z'n werk?

Wanneer je de Fotokist hebt gereserveerd ontvang je van ons een mail met daarin een link naar je factuur. Op deze pagina kun je, je factuur bekijken en controleren. Wanneer je hem wilt betalen kun je rechtsboven in de pagina je bank kiezen en betalen via iDeal.

Wil je het bedrag overmaken dan kan dit op rekeningnummer NL96 RABO 0111 6557 06 t.n.v. Take2media onder vermelding van je factuurnummer (bijv. 20190123).

Moet ik een aanbetaling doen?

In de factuur die je ontvangt staat een uiterlijke betaaldatum dit is meestal 2 weken voor het feest. Voor deze datum dient het gehele bedrag overgemaakt te zijn en is er dus geen aanbetaling nodig.